Değişim


Hangimiz hatırlıyoruz bu şişeleri veye daha önce nerede gördük? Belki 57 ve 86 yıllarındaki şişelerin yeniden üretilmesi ve piyasaya dağıtılmasıyla görmüş olduk. 1899 yılına ve 1900 yıllarına bakıyorum da şişe şeklinden mantara tıpaya kadar değişim olmuş. Onun yerine daha zarif görünümlü ve kapak sistemine geçilmiş. CocoCola ne kadar ambleminde değişikliğe gitmese de şişe tercihinde bir çok değişiklik göstermiştir. Değişim şart diye düşünenlerdenseniz bende size katılıyorum. Bir çok firmanın amblem değiştirmesin den söz ediyorum bir kaç örnek de aşağıda veriyorum.
Daha bu sezon yeni amblemine kavuşan starbucks ilk başlarda bu ne, off dense de aşılımaya başlandı. Ayrıca yenisinden bir öncekini daha çok seviyordum.

NOKIA 'nın benliğini bulması biraz zor olmuş ama en sonunda doğrusunu bulmuş. Hele ki o 65 yılındaki balık ambleminin manası anlamı nedir acaba?

APPLE iyi güzel hoş tamam da şu apple ın ısırılmış olmasına hala bi anlam veremedim. Acaba elma olduğunu daha çok belli etmek için midir? 

0 yorum:

Yorum Gönder